Czech POINT je český státní projekt, v jehož rámci obecní úřady s rozšířenou působností, krajské úřady, notáři a další právnické osoby (např. provozovny České pošty a lokální pracoviště Hospodářské komory ČR s příslušným oprávněním) vydávají výpisy z katastru nemovitostí, z rejstříku trestů či živnostenského rejstříku. Lze zde také získat veškeré údaje, opisy a výpisy, které jsou vedeny v centrálních veřejných evidencích a registrech o jejich osobě, majetku a právech.
Služby CzechPointu poskytujeme každý den od 8 do 18 hod, a to v rozsahu:
Výpisy:
- Z rejstříku trestů
- Z obchodního rejstříku
- Z živnostenského rejstříku
- Z katastru nemovitostí
- Z insolvenčního rejstříku
- Z bodového hodnocení řidiče
Podání:
- Do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
- Do registru živnostenského podnikání pro fyzickou osobu
- Do registru živnostenského podnikání pro právnickou osobu
a dále
- Vydání ověřeného výstupu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Žádost o zřízení datové schránky
- Oznámení o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových
- Žádost o znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- Žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- Žádost, aby datová schránka plnila funkce OVM
- Žádost, aby datová schránka neplnila funkci OVM
- Vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů do datové schránky
- Oznámení o přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky
- Oznámení o zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)
- Oznámení o zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM
- Povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do datové schránky PO/PFO/FO
- Autorizovaná konverze z elektronické do listinné podoby dokumentu
- Autorizovaná konverze z listinné do elektronické podoby dokumentu
V úřední dny od 17 do 18 hod. a v neúřední dny od 14,30 do 18 hod. se k recepci v hale radnice, kde jsou tyto služby poskytovány, dostanete pomocí telefonu u vstupu do radnice, u kterého je umístěn návod k jeho použití.